I’d catch a grenade for ya

Ah nyår då, fy fan vilket nyår med hade. Sjukt awesome! En riktigt bra start på året. Än så länge känns det som att 2011 inte kommer bli allt för dåligt. Men Vad händer annars i mitt liv då? Asså jag brände nyss min arm på ett strykjärn, sällan jag alltid lyckas med det. Det ser iallafall inte allt för vackert ut och gör bara lite ont, haha.

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på Grenade med Bruno Mars, är verkligen beroende av den låten. Jag lovar snart kommer jag ha sönder spelat den totalt, fast så har jag gjort det lite redan nu. Suck. Men ikväll ska jag nog träffa Jossan och då ska vi ha maraton på PLL for fan! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0