Why do we have to say goodbye?

Just nu ligger jag i sängen och fryser, det är svinkallt på mitt rum och jag är sjuk. Jag har typ feber eller något inte bra alls. Hade gärna varit hemma imorgon från skolan, men jag mår förhoppningsvis bättre imorgon och kan gå i skolan. hehe, för är det för jobbigt att bara vara hemma. Fast det hade ändå varit ganska chill att vara hemma och kolla på min gossip girl säsong box.. haha jag får ser hur det blir imorgon.

Några bilder på mig och Andrea från klassrummet idag.

Kommentarer
Postat av: simone

Tjo sofia, vad händer för skoj? Jag diggar bloodhound gang efter träningen ;D

2010-05-08 @ 13:12:29
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0