On my own

från någon gång i mars tror jag, haha kul att man ser att jag har fejkat med brun utan sol.

Jag vill ha något gott att äta, men kylen innehåller inget kul. Inget kul alls. Skåpen i köket är också tomma, hur ska jag klara mig denna söndagskväll? Haha det låter som jag är värsta beroende av mat och kan knapp leva om jag inte får äta något nu. Man kan ju hoppas att det inte är så, okej det är inte så. Asså jag har tråkigt och jag snackar om mat. Hm.. borde nog sluta innan dett inlägget blir too much.

Fast jag har faktiskt en sak att säga, jag såg idag filmen The lovely bones filmen var verkligen helt underbart. Trodde verkligen inte att den skulle vara så bra som den var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0