And nothing, nothing compares to you..

hej, jag är verkligen sämst på att uppdatera på denna bloggen. Hur länge sedan var det som jag skrev ett inlägg liksom? typ väldigt länge sedan. Jag har ju uppdaterat men inte med ett riktigt inlägg. Det brukar vara så att jag kommer tillbaka med en ny design och sedan därefter börjar jag uppdatera lite mer. Haha
Inte bra alltså, jag är ganska förvånad att det faktiskt är någon som kollar min blogg även om jag inte uppdaterar. Jag får nästan lite dåligt samvete, hehe.

Så jag känner att jag borde nog uppdatera lite, men jag ska försöka göra det i kväll. Nu ska jag iallafall äta lite godis som jag har på mitt rum MUMS!

Kommentarer
Postat av: jonna

din bloggdesign är fin som vanligt! fortsätt blogga, det är kul att du dratt igång med det igen! ;DD

2010-05-07 @ 14:07:25
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0