And nothing is going to change that

Shit, det var verkligen as härligt väder ute idag. Det var ganska inte så soligt, men det var varmt. Helt underbart helt enkelt. Jag blir så glad att sommaren kommer nu, för ett tag kändes det som att den aldrig skulle komma (sad moment). Men nu verkar det iallafall som sommaren snart ska komma.

Nu ska jag göra lite på naturkunskapen och lite på engelskan. Och eftersom jag gillar listor, så lägger jag upp en ny här i detta inlägget också! :)


Antigen eller lista
Hav eller sjö - Hav
TV eller Dator - Dator
Höst eller vår - Vår
Jul eller Påsk - Jul
Svart eller Vit - Svart
Ipod eller MP3 - Ipod
VH1 eller MTV - Mtv
Rosa eller Lila - Rosa
Hund eller Katt - Katt
Guld eller Silver - Silver
Bad eller Dusch - Dusch
Sko eller Sandal - Sko
Afrika eller Asien - Asien
Löshår eller Äkta - Äkta
Mobil eller telefon - Mobil
Klänning eller kjol - Klänning
Lägenhet eller Hus - Lägenhet
Plugga eller arbeta - Arbeta
Blond eller brunett - Brunett
Vanilj eller Choklad - Vanilj
Ring eller halsband - Halsband
Jeans eller leggings - Jeans
Stjärnor eller månen - Stjärnor
Jordgubb eller hallon - Jordgubb
Nyår eller Midsommar - Nyår
Lång hår eller Kort hår - Långthår
Nagellack eller Läppstift - Nagellack
Sanning eller Konsekvens - Sanning
Blåa ögon eller Bruna ögon - Bruna ögon
Snowboard eller skidor - Skidor
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Berga-och-dalbana
Harry Potter eller Lord of the rings - Harry Potter
Christina Aguilera eller Britney Spears Brittney Spears (HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0