I can't believe i fell for this

Shit jag håller på att bli riktigt sjuk, verkligen inte bra. Min hals är verkligen helt ur funktion och så är jag lite tept. Får hoppas att jag hinner bli lite friskare fram mot kvällen för då bär det av hem till Clara B med jossan, Clara N och Märtha. Ska bli kul, det var så länge sedan sist!

Jaja, men nu ska jag ta och kolla på en bra film och tycka lite synd om mig själv för att jag är lite sjuk haha. Det är faktiskt lite smått kul att tycka synd om sig själv (ehm, det är nog bara jag som tycker det).

Nä nu ska jag sticka ner till köket och kolla om det finns något gott som jag kan äta till filmen.


Kolla vem jag hittade en bild på, kan det va lilla jag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh så söt liten Fanny! Det är du ju fortfarande! ^^<3

2010-03-31 @ 22:44:00
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0