Why can't I?


Min dag började med att min plattång gick i sönder. Hehe, inte bra. Så nu har jag istället en gammal som jag hittade på mitt rum, fast den är verkligen sämst. Värmen på den är för dålig, men det är iaf bättre än ingen alls. När jag var klar med mina plattångs bekymmer så skulle jag hjälpa till på min lillasysters pysselkalas som hon skulle ha idag. Det var kul, haha.

Efter kalaset tog jag solkräm och lade mig på solstolen med musik i öronen. Detta resulterade sig en RÖD Fanny. Okej kanske inte kräft röd, men typ röd/brun. Det blev ganska ok (nja..), men problemet är att jag fick denna färgen bara på framsidan. Så baksidan på mig är BLEK. Haha, big fail kallar jag detta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

varsågod (: Allt bra? :D

kram<3

2010-06-06 @ 19:54:49
URL: http://amandassfoton.blogg.se/
Postat av: c.

fin blogg :)

2010-06-20 @ 15:35:21
URL: http://bycclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0