I wonder why

Kul att jag verkligen aldrig uppdaterar. Så nu får jag ta igen det typ eller nåt. Igår var hela dagen på hallandsväder ö med Emelie och hade en as bra dag. Vi stekte riktigt mycket kan jag säga, haha. Mina fötter är sönder brända på utsidan så det är nog från igår som jag fick det. Senare igår på kvällen träffade jag några från min gamla ridgrupp. Vi tältade så jag kom inte hem föränn idag. Och när jag kom hem så började jag sola och mina brända fötter blev inte precis bättre av det. Smärta har jag säger jag bara. Vet inte vad jag har gjort utan after-sun.

Ikväll blir det att kolla på pretty little liars och imon väla med Emelie. Och föresten jag och jossan har bokat biljetter till Eclipse på lördag. Det ska bli så kul, hoppas nu bara att filmen är lika bra som jag hoppas.

Från förra veckan med Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0