Far, far away


Hej riktig sommar typ och fräknar!
Asså på bilden kanske man inte ser så mycket av mina fräknar, men på datorn såg man faktiskt dem mer när bilden var större. Känner att jag inte är så aktiv på min blogg. Fast nu tänker jag iaf slänga in ett inlägg.
Idag var jag med Jonna, lika kul som vanligt. Vi fotade massor, fast vi slog inte senast när vi fotade över 200 bilder. Och tyvärr blev de flesta bilderna inte OK, om man säger så. Ska lägga upp flera bilder på bloggen ska bara redigera vissa först, haha.

Och sedan hade jag tänkt att dela med mig av mitt nya beroende. En tv-serie som heter Spegel, spegel. Den gick någon sommar kommer jag ihåg när jag var kanske 8 år? Mina kära moder fick iaf tag på den serien och jag började kolla igår kväll. Den är så sjukt bra (även om det är typ för mindre barn, haha) och jag älskar intro sångens låt. Bara så alla vet, hoppas ni antecknade riktigt noga.

Nu ska jag fortsätta att chilla i solen med min daim glass.

Kommentarer
Postat av: jonna

omg vilken bild, hahaha! :D men dagen var iallafall skitkul! :D:D

2010-06-24 @ 20:27:36
URL: http://peachbells.blogg.se/
Postat av: emelie

är det den serien när hon hoppar in i speglen till en annan värld? :O

2010-06-24 @ 21:09:49
Postat av: Fanny

SV till emelie:

Japp och den är RIKTIGT BRA :D

2010-06-24 @ 22:15:59
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0