You make me forget how to breathe

Känner att jag har verkligen inte alls att blogga om, så det får bli en lista istället. hehe, bara för jag tycker att de är så roliga att fylla i. Och sedan ska jag göra som Emelie, skriva en saker-jag-ska-göra-innan-jag-dör lista. Bara för det verkade lite smått kul att skriva och så finns det mycket som jag vill göra.

- Tre frågor om förhållanden
är du singel? - japp                
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -  ah, faktiskt
hur många har du varit kär i? - nja, några

- Tio frågor om dig själv
namn? - Fanny
när fyller du år? - 1 maj
några piercingar? -  räknas hål i öronen? för det har jag 3 av :p
vad har du på dig just nu? - ja du, kläder?
vilken årstid är bäst? -  SOMMAREN
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Jag äter rösti, är med mina vänner, hemma själv och så hör man regnet knastra mot fönstret.
vad tycker du mest om hos dig själv? - hm, mina ynka fräknar
vad är du bra på? - att skratta
vem älskar du mest på denna jorden? - Finns nog inte en speciell, utan många.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror helt på.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Mina vänner
vem är den roligaste av dina vänner? - Haha, de är kul på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner? - lika snygga ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Alltså, det är olika
vem av dina vänner är mest "evil"? - Mohaha ^^

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - båda typ.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
vem är farligast i din familj? - min syrra helt klart, fast så är hon inte det ;pPPPpppP
vem ser roligast ut i din familj? - Vem har det roligaste namnet?
vem är coolast? - helt klart jag
har ni något husdjur? - inte längre
vem har du mest gemensamt med? - haha, svår fråga
vem står för underhållningen? - TV:n
vem sover du oftast med? - mig själv, haha
roligaste kvällen med familjen? - eh?

- 10 frågor om idag
vad har du gjort idag? -  mkt
vad ska du göra nu? - göra klart detta och sedan på börja en lista.
har du gjort något dåligt idag? - nää, jag gör inte sånt ;)
vad har du ätit idag? - MAT<3
har du duschat idag? - japp
är du trött nu? - nä
vad händer i morgon ? - Jonna fyller år, så alla vet :D
går du i skolan? - om en månad gör jag det igen :)
har du varit i skolan idag? - nepp

- 5 frågor om Annat
Hur mår du just nu? - jadå!
Har du piercat dig? - ah, öronen har jag sagt!?
Är du hungrig nu? - nepp, har ätit godis
Vad är klockan nu just nu? - 21.46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, jonnas blogg, spotify och youtube ;)

- 5 frågor Sms/mobil
Vem ringde dig senast? - detta får jag kolla, mamma
Vem ringde du senast?  -  mamma
Vem sms:a till dig senast? - emelie
Vem sms:a du till senast?  - emelie

- 3 frågor om musik
Lyssnar du på musik just nu? - japp, switchfoot :)
Vilket är ditt favoritband/artist? - Det är väldigt blandat
Vad gillar du för musik? - Allt utom rap och tecno

- 3 frågor om kläder
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? -  jao
Har du fler än 5 tröjor? -  jäpp

- 16 frågor om smink och hår
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - haha nepp 
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? -  yes
Använder du hårspray? - jaa
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - ja ibland
Använder du deodorant? - ah, klart!
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? -  ja, alltid
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - oftast hängade, ibland uppsatt :)
plattar/lockar du håret varje dag? -  antigen plattar jag det, eller så är det lite lockigt ;)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej, faktiskt INTE.

- 10 frågor om kärlek
Är du kär just nu? - nepp
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? -  nepp
Är du romantisk? - hm, vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande, men singel är väl ganska OK
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, verkligen inte
Vem sov du senast bredvid? - ingen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- hm, kanske 23? och pappa var lite äldre, heh
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - näää, min syrra är 10 år så nej tack!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Det beror på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0