The days feels like years

Hej alla, haha nu lät jag allt glad. Oj, det var kanske bara jag som tyckte det Hehe pinsamt läge.
Jag kanske bara ska gå iväg och sjunka ner genom jorden. Vet du vad jag märkte nu när jag
skrev "sjuka ner genom jorden" att den kändes taget från någon tidning där någon skrev:
Jag var på bio och sedan spydde jag på honom framför och då ville jag bara sjunka ner genom
jorden HAHA. Så j*vla pinsamt förstår du det?!

Ovanför var ett äkta bevis på när min tankar än en gång flyger iväg någon annastans och då blir
allt lite konsigt, men det är inte ovanligt precis. Ni kanske kommer ihåg hur det gick förra gången
när jag försökte använda ordet fenomen - inga kommentarer på när det hände. Kan bara säga att
jag skrattade väldigt mycket. Det är sådant jag gör när jag ensam hemma, jag sitter och skrattar
åt mina egna skämt. Nej nu skojade jag allt - eller gjorde jag, antar att det är något som du aldrig
kommer få reda på.

Okej bara så ni vet jag mår bra, det var kul i skolan. Vi hade webbdesign.

Nu ska jag äta en morot
xoxo


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0