Here I am


Asså jag vet inte vad det är med mig men alltså jag bara bloggar, jag vet inte vad som har hänt jag har liksom alltid tyckt så här. Det är inte så kul att blogga men gör det bara för att kunna designa sin egen blogg liksom inget annat. Men nej idag kommer det inlägg förfullt jag skriver, skriver och skriver.

Jag har lagt till grejor på bloggen en massa små saker liksom som jag aldrig hade orkat innan som det jag har förifyllt på kommentar rutan "funderar på att slänga in en kommentar? Sluta fundera gör det istället :)" inte för att det är något stort eller så men det är såna små saker. Sedan har jag fixat till alla länkar i bloggen (tex länkar i menyn) så de är svart men när man håller pekpilen på dem så blir de röd. Dessutom har jag fixat en egen "Följa mig på bloglovin ikon" som finns i menyn. Det är såna små saker jag menar och sedan detta fenoment (oj, stora ord kommer här fanny) oj nej gud det lät som någon politiker som bara ja du vet detta fenoment med våra utsläpp av koldioxid. Oj nu hamnade jag någon helt annan stans, jo det jag försökte säga var att detta är galet.

Ja inga kommentarer på när jag försöker använda mitt ordföråd, haha

xoxo

Kommentarer
Postat av: jonna

hahah fanny goes aktiv on DA blogg! :DD

2010-01-07 @ 21:22:42
URL: http://daysofjonna.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: YES (Y)

2010-01-07 @ 21:27:15
URL: http://peacenandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0