A light that shines bright as a star

                

Idag var det första dagen i skolan efter att ha haft jullov. Det var inte så hemskt så jag hade snackat om i gårdagens inlägg haha men har varit med om värre så vad ska man tro. Men iallafall i morse när jag skulle gå upp så vaknade jag kvart över 5 väldigt tidigt men vågade inte somna om ifall jag inte skulle vakna. Så det blev att jag gick upp och var klar allt för tidigt. Lite segt men vad kan man göra.

Men skoldagen var ganska lugn vi hade media och spanska, på media startade vi bara upp webbdesign projektet och sedan på spanska var vi bara tre personer så det blev inte mycket gjort men det gjorde såklart inget. Sedan när jag kommer hem så ja gör jag typ inget men sedan nu mot kvällen när jag har haft på min skoldator ett tag så blir det låg batteri nivå så jag springer upp efter batterisladden. Men jag hade tydligen glömt den för jag kan inte hitta den, så typiskt det är liksom andra gången som jag har glömt den och som tur har jag lyckats få tag på den. Får väl hoppas att jag hittar den imorgon.

Hejdå
xoxo

Kommentarer
Postat av: jonna

får alla på media en skoldator? :) asså på filborna också? :) /jonna

2010-01-13 @ 18:10:33
URL: http://daysofjonna.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Det är bara om du går på John Bauer som du får en dator ;D

2010-01-14 @ 19:52:41
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0