It's your moment

Idag hade jag ingen spanska, kan knappt beskriva hur glad jag blev. Spanskan var inställd och jag kan inte göra något annat än att hoppa av lycka, okej jag kanske inte hoppade men jag blev VÄLDIGT glad. Så när jag kom hem så började jag direkt att baka muffins för jag var sugen på det. Jag bakade hälfen av muffinsen i choklad och resten i vanlij. De blev faktiskt för en gångsskull ätbara, kan inte säga något annat än: Fanny jag är otroligt stolt över dig!, klapp på axeln och en guld stjärna i hörnet till dig.

Nu måste jag tyvärr fortsätta städa mitt rum eftersom det är katastrof. Och då kan man fråga sig varför mitt rum är katastofalt, jo det finns ett svar på den frågan och det svaret kan jag. Jag tänker inte säga varför så ond är jag!

Okej då, jag får dåligt dåligt samvete. Jag möblerade om mitt rum igår därför är rummet som det är....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0