Just the way you are

Igår bakade vi lussekatter, idag ska vi baka pepparkakor och klä julgranen. Snacka om julstämning på högnivå..! Föresten håller jag på med en sak som ska publiceras lite senare i bloggen, eller när jag blir klar med den rättare sagt. Det är något som jag dyrt hade lovat mig själv att INTE göra.

Nu ska jag fortsätta att kränga låten mikrofonkåt. Snart har jag sönder spelat den totalt så jag aldrig kommer kunna lyssna på den, typ. Bra jobbat fanny..


Ah just det, en bild från igår. Nä men kanske en 12 år gammal bild. Från tiderna när jag inte bodde där jag bor nu. När man handlade mat i en butik som alltid fick översvämning, när pappa alltid lät mig "köra" på en väg innan man kom ner till gatan vi bodde på, när vi hade de gräsliga gråa sofforna, när vi hade lejon statyer framför huset, när vi hade en gigantisk trädgård, när jag bara drack ramlösa och åt stortben (min favoriträtt).

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

Nu är vinnaren av bloggsvarstävlingen uppe! Kolla om det va du som vann :D tjaarååå!

2010-12-12 @ 17:25:00
URL: http://annasdotter.se
Postat av: jonna

gud va söt, lik dig på pricken! ;)

2010-12-12 @ 19:42:45
URL: http://peachbells.blogg.se/
Postat av: maria

svar: visst får man fråga det! jag laddade ner den från torrentz.com och såg den på min dator! :)

2010-12-14 @ 18:40:53
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0