One way or another

Måste berätta om världens typ jobbigaste grej. Okej, det kanske inte är så jobbigt men iaf. Jag har en stor glas dörr i mitt rum. Längst ner på dörren finns det en sak fast klistrad som gör att man inte ser rakt in i rummet när man står utanför. Och ovanpå denna fastklistrade plasten sitter en massa fönstermålningar som jag gjorde när jag var liten. Så det jag håller på med nu är att få bort allt detta från glas dörren, för de som ska flytta in vill inte precis ha det. heh. Men det är så jobbigt, för allt går inte av på en gång så man får ta bit för bit.

Kände att detta inte va så intressant, så om någon orkade läsa. GOOD JOB! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0