Falling down


Det är faktiskt exakt 25 dagar tills vi får nycklarna till huset och flyttar. Tror inte någon kan förstå hur mycket jag längtar, jag hade liksom lätt kunnat flytta i morgon om det hade gått.

Men idag i skolan så spelade vi upp den teatern typ, som vi skulle göra i de grupperna. Jag gillar verkligen inte att stå framför människor och rabbla repliker. Men det gick väl OK. Fast det var faktiskt väldigt kul att se de andra grupperna och gissa vilken film de hade tagit ett klipp ifrån. Min favorit var de som gjorde en scen från filmen Inception. Sen när vi var klara med det hade lärarna köpt fika, så vi fikade lite och sedan slutade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0