16:17

Såg de nya avnitten av One tree hill och gossip girl igår. För det första One tree hill, jag trodde verkligen inte att serien skulle bli det samma utan Lucas och Peyton, det är det kanske inte men jag tänkte i allafall inte på det så mycket nu när det hade vävt in nya personer. Jag ser verkligen fram emot flera avsnitt från One tree hills sida. Där emot Gossip Girl där Chuck och Blair är ett par gör serien ännu mer underbar, jag älskar verkligen chuck  och blair tillsammans.

Föresten så sitter jag just nu på skolan och väntar på mitt utvecklignssamtal, hehe. Kanske inte världens roligaste men som tur tar de int upp betyg än utan det är mer hur det går i skolan och sånt typ.

Som ni kanske har förståt så är jag helt galen i tv-serier. Jag kollar på så många så för att hinna med i skolan kan jag inte följa de tre nya serierna från CW tv som jag gärna hade velat se speciellt Vampire Diaries, hihi. Men det funkar ändå för jag har min kära Twilight film. Men ändå så gillar jag drama serier, just nu måste jag säga att 90210 ligger överst på den lista, shit vad mycket drama och det gillas såaklart.

Ska gå nu men vi hörs kanske i kväll, hejdå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0