When two different worlds collied

Bara för jag saknar det gamla OTH gänget med Peyton och Lucas.

Nu är mitt rum lite mer juligt med ljus stake i fönstret och en massa andra jul saker. Det är riktigt mysigt nu när man sitter i rummet. Det får mig att längtar ännu mer till julen, som jag längtar till otroligt mycket varför vet jag inte men det är bara så.

Idag har jag inte gjort något allt förutom att när jag kom hem bakade jag bullar, mums älskar bullar. Sedan har jag varit hjälpsam och hjälpt till hemma (jag vet konstigt). Så hamnade vid datorn ganska sent, men jag överlever nog. Hade tänkt att fortsätta att leta upp hur man får en bild i bakrunden (till bloggen alltså) som är hela tiden på samma ställe när du bläddrar. Hmm.. lite svårt att förklara. Men det är väldigt snyggt, har letat as länge hoppas att jag hittar någon som vet hur man gör.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar också Peyton & Lucas :/



Prova att klistra in det här högst upp i stilmallen så ska det nog funka :)



body {

margin: 0px;

padding:0px;

background: #000000;

background-image: url(länken till din bild);

background-repeat: repeat-y;

background-position: left;

background-attachment: fixed;

}



background-position kan du ändra efter var du vill ha bilden :)

2009-11-26 @ 21:54:30
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: SofiaHsmycken

Hej!



Ta en titt på mina handgjorda silver och namnsmycken! Just nu julklappserbjudande och gratis frakt över 200kr:) Välkommen! Sofiahsmycken.blogg.se

2009-11-27 @ 14:03:52
URL: http://sofiahsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0