NEW MOON THE MOVIE

Nu har jag äntligen sett New Moon efter allt väntade. Den var verkligen sjukt bra, mycket bättre än twilight. Jag kände faktiskt på mig att New Moon skulle vara bättre efter att ha sett alla olika klipp och trailers. Så jag hade väldigt högs förväntningar och den slog även min högt förväntningar, det var nog en av saker som gjorde en speciell från min sida. Jag har aldrig varit med om att jag har sett en film som har varit så här bra som denna. Jag tyckte också om att det var mer action i filmen det gjorde det mer spännande. Sedan trodde jag faktsikt innan jag skulle se den att vargar skulle se väldigt dator animerade ut men det gjorde dem inte de såg faktsikt väldigt verkliga ut, vilket gav också ett stort plus.

Dessutom hade de fortfarande kvar popcorn skålar med New Moon på som jag bara trodde de skulle ha till preimären. Så blev extra glad och därför sparade jag den, haha.

Filmen får helt klart i betyg av mig 5/5

Dessutom slutet på filmen gör att man längtar ännu mer till Eclipse. Tur att den har preimär redan den 30 Juni för jag kan knappt vänta längre.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja eller hur :D Och nu är det inte så länge kvar till Eclipse ;D

2009-11-24 @ 20:02:39
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Älskar din header :D



Svar: Jadu jag har tyvärr ingen aning,en kompis har gjort hela min design så jag har ingen aning,kan tyvärr inget sånt.

2009-11-26 @ 14:28:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0