Thinking Of You

Tisdagen den 19 Maj
Så det nya och sista avsnittet av One Tree Hill för säsongen (6x24), det var sjukkt bra. Jag blev så glad att Peyton överlevde, eftersom Hilarie Butron som spelar peyton ska sluta i serien och inte vara med i säsong 7, så var jag glad att de inte tog dö på henne i serien. Det var den One Tree Hill känslan i avsnittet som man inte har haft på länge och fick tillbaka, det var jätte bra.
Har inte hunnit sätt det nya och sista avsnittet av Gossip Girl (2x25) men vet att Blair och Chuck kommer bli tillsammans, älsk på det<3. Men ska försöka se det innan Desperatehouse wives vilket är idag! (Wow, om ingen förstod det, haha)

Okej, allesammans var bara tvungen att skriva det där uppe så om du inte ser One Tree Hill eller Gossip Girl så var det inget xD. Men nu går jag ut ifrån Tv-serie världen för en stund och tänkert att jag kunde skriva ett trevlig inlägg som ni kan läsa.

Så Jag Fanny Hellström har idag varit och iskolan där vi har fortfarande nästan hela för middagen de tre olika projekten som man fick välja emellan, jag tog Svenska projektet där man skulle skriva en berättelse ut i från beskrivning/bedömnings mall.
Som är väldigt kul faktiskt av nägon anledning vilket är väldigt konstigt för jag brukar inte tycka om att skriva berättelser för jag kommer aldrig på vad jag ska skriva xD. Men denna gången lyckades jag, jag har hittintils hunnit skriva 9 handskriva sidor.. kanske inte så mycket, men för mig är det med tanke på att vi började i går. Okej förutom att jag har varit i skolan har jag varit hemma och provat lite kläder som jag har beställt från internet. Sedan tog jag en tur med moppen till affären och köpte mat, hahaha så duktigt jag är väl? Så sedan hamnade jag här (:

Hoppas ni har det bra, nu hade jag tänkt att dra och kanske se Gossip Girl avsnittet.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej igen, shit, vi gillar rätt mycket samma serier/filmer ju!! Typ som Twiligth (har du läst böckerna?), Oth och gossip girl! :D<3

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0