La La Land

Äntligen efter all denna väntan har man fått twilight filmen <33, anledningen till att jag fick den nu så sent var att denna aldrig kom när jag fyllde år och så tog de slut så fick vänta till andra beställningen av twilight filmerna kom ;D, men nu har jag iallafall den. Så gissa vad jag ska göra i kväll? :) , hahaha <33


Söndagen den 10 Maj
Sitter här nu framför datan och försöker att göra en engelska inlämning av Romeo & Julia vilket går faktiskt suveränt!, hahah. Men igår hade man släktkalas och fick ännu mera saker vilekt var väldigt trevligt!. Idag direkt på morgonen bästämde sig jag och mamma för att dra ut till väla, vilket jag tycker är ett bra sätt att vakna på xD. Köpte lite kläder på HM och sådant.. Det är allt kul att shoppa tycker iallafall jag. Nu ska jag återgå till Engelska läxan så jag kan göra klart den och se twilight (:

Seeeeeeya
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0