It will be as if I’d never existed

   
   

Den Sjätte Juni TvåTusenNio

Som ni kanske har märkt  så har jag har inte skrivit på jätte länge. Jag har närmare bestämt inte skrivit på 17 Dagar, hahaha. Jag kan iallafall skylla lite på att det har varit problem med inloggningen för det stämmer, den har inte velat hittat mig och lösenordet dampade. Men det har inte precis varit ett problem i 17 Dagar utan de andra dagarna har jag verkligen inte hunnit eller pallat. Det har varit så mycket på slutet med skolan, men nu är allt som ska lämnas in klart. Jag får väl sluta beklaga mig och vara glad för det är 7 Dagar kvar till sommarlovet. Som jag längtar as mycket till såklart.

Annars har man haft idrotts dag i skolan hela dagen, lite jobbigt men chill. Ikväll är det DEsperate housewives :D:D:D:D:D:D hihih det  är så kul! och i morgon har man sovmorgon till 9:30, lyxs va!? :D

Kände för att prova på något nytt så jag gjorde lite ikoner i photoshop, som ni ser! Och Twiligt Tema är det såklart... Faan vilken nörd jag är! :)

HA DE BRA SÅ LÄNGE
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0