We're The Only One


Lördagen den 25 Juli 
Det är soligt och påköpet Jonnas födelsedag, Grattis till henne!

Ny design!, hahah jag gör nya designer till bloggen oftare än jag skriver inlägg.... hihhi. 

Men iallafall så har det rullat in flera foton från New Moon vilket är perfect som nu när jag ville ha en new moon inspirerad design till bloggen. Sedan såg jag igår en liten scen från New moon med Bella och Jacob, sedan en med bella och edward som någon hade filmat från Comic Con tror jag.

 

När jag såg dem jag bara åhh gud vad jag längtar till New moon. November är för långt ifrån.

 

Här är länkarna till New Moon Scenerna:


http://www.youtube.com/watch?v=Lyldfq0kQOc&feature=player_embedded 

- Bella & Jacob Scen (Med motorcyklarna)


http://www.youtube.com/watch?v=I_EUZWb9CZw&feature=player_embedded

- Bella & Edward Scen (Italy scen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0