He Could Be The One


Den Sjätte Juni Tvåtusennio

Var bara tvungen att påpeka att jag dampar på menyn på bloggen som håller så långt bort till vänster ifrån mig :( , gahhh dampar. Därför för ser det lite konstigt ut.

Efter det fina vädert vi har haft ganska länge kom regnet. Det regnade inte så mycket men det vara ändå ganska skönt med avkloppling från den steckande hättan. Så idag har jag inte gjort något speciellt utan bara varit inne och chillat lite med One Tree Hill spelade från DVD:n. Jo föresten så bestämde jag, clara, clara och jossan när vi skulle se Harry Potter och det blev den 17 Juli. Är inte ett extremt stort fan av Harry Potter men tycker ändå det ska bli kul, nu när det är som mest spännande. Har dessutom glömt att skriva att jag i förra veckan fick svar från gymnasieskolan och jag kom in på mitt första handsval, typ skrev av lycka nästan. Det var jag verkligen inte beredd på.

Får väl försöka lista ut meny problemet, hihih

Hejdå! :D 

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Prova att minska bredden på sidmenyn, det brukar funka :)

2009-07-07 @ 15:12:08
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Caroline :D

Finare header än någonsin :D

2009-07-07 @ 18:14:02
Postat av: jonna

aww gulliga bilderna :D skicka dem ngn dag ! :D /jonna

2009-07-16 @ 22:47:02
Postat av: clara

hej fanny! grattis till skolan o jobbet :D ar helt efter med att lasa hehe. hp6 var sjukt rolig da & da, lite missnojd med "striden" pa slutet bara, men forutom det sa fem av fem toasters :D (italienskt tangentbord, vet ej hur man andrar till svenskt :< en av de saker jag saknar med sverige nu :P)

hoppas allt ar bra med dig & sa. kram clara <3

2009-07-21 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0