All I Ever Wanted

Torsdagen den 16 Juli 

Sommarjobb varje dag fram tills den 31 Juli och jag längtar otroligt mycket dit för jag orkar verkligen inte gå upp 6:30 varje morgon för att börja jobba 8:00 xD. Men det lönar sig nog när lönen kommer. Det är så min tid försvinner nu förtiden, det är tur att jag inte jobbar på helgen så man kan vila ut. Fast ska nog egentligen inte klaga för det är inte många som fått sommarjobb, antar att jag hade tur för en gångs skull. 

Men längtar dessutom till I morgon för då ska jag gå på bio med några kompisar och se Harry Potter 6. Har hört och läst på många bloggar att den ska vara bra så det ska det ska bli kul. Får hoppas att den är bra men det är den säkert för det brukar de andra filmerna vara så. Hihhi.

Ha det!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0