Wake me up befor you go go

 

Lördag 18 April
Jag tycker att det är så härligt med sol, för då känner jag att sommaren kommer snart vilket jag längtar så till. Så man slipper allt med skolan och läxor, sen efter sommaren så är det gymnasiet vilket kommer bli väldigt kul. Det har varit en typisk hemma dag! , jag nästan vart ute hela tiden. Jag och min syrra var faktiskt ute i skogen, det som åtminstone finns kvar och plockade de vita fina blommorna (som jag inte kommer ihåg namnet på). Jag tycker det är synd att de ska riva skogen fram för där jag bor och bygga hus i stället. :/. Men nu ska jag iallafall åka till Sofierokiosken hahaah, vilket är faktiskt första gången för mig i år xD. Sen i kväll ska jag nog se film eller något tv-program, för jag vägrar se Bingolotto som resten av min familj ska se xD, heheh.

Btw känner att bilden kanske inte är den finaste på mig xD, men men...

Hejdå!
xoxo

Kommentarer
Postat av: jonna

klart denna bilden var snygg! ;o

2009-04-19 @ 15:45:59
URL: http://purplehero.blogg.se/
Postat av: peaceandcookies

tack :)

2009-05-17 @ 19:15:10
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0