Love Story



Lite Allmänt :D

Hade så mycket att göra i går så han inte skriva xD, försten har nog inte skrivit sedan skolan började. Men iallfall skolstarten efter påsklovet var allmänt seg speciellt eftersom jag inte kunde gå upp på morgonen, det är verkligen döden!, hahha.  Sedan tror jag på onsdagen började jag läsa om boken Linas kvällsbok 1 & 2, det var länge sedan jag lästen dem och sedan är de så himla bra, så jag kunde helt enkelt inte låta bli. Så om du inte har läst den boken än, tycker jag att du ska läsa den, den är väldigt läs värd!

 Men i går efter skolan var det ridning och de var väldigt kul, Vi hade hoppning och jag hade Millan. Det var väldigt kul för att jag missade förra så har inte hoppat på jätte länge och sedan så hoppade vi först stuts xD, det var en häftig känsla ;D, sen hoppade vi en bana. I går så var jag faktiskt också barnvakt för två barn, vilket var väldigt trevlig så därför hade jag inte mycket tid att skriva i går, jag hade liksom fullt upp :D

Känner att jag hoppar nu mellan dagarna, så förlåt om det är lite rörigt.

Fredagen den 17 April
Idag har jag varit på skolan mycket trevlig, nooot. Men det har varit en ganska chill dag i skolan. Skolan dagen började med idrott direkt på morgonen sen bild ända fram till lunch och sen efter lunchen spanska och så här ska jag ha det varje fredag i nästan 6 veckor så det är väldigt nice;D. Efter skolan var jag med Jonna vilket var väldigt trevligt, vi var för det mesta ute och gick runt och fotade. Men ska gå nu iallafall blir nog senare i kväll Talang om jag inte kommer på någon trevlig film att se. Men nu ska jag iallafall se 90210 avsnittet som kom i måndags som jag har glömt att kolla på.

Ni får ha det så bra :D
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin bulle jag har på huvet! :D

2009-04-17 @ 19:18:51
Postat av: jonna

/jonna :D

2009-04-17 @ 19:19:17
Postat av: Anonym

En mycket fin bulle på huvudet Jonna tycker jag ;D

2009-04-17 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0