Lördag



Lördagen den 4 April

Vaknade i dag av att min mamma och syrra hade varit i affären och köpt frukost bullar, mysit och bra så jag slapp cykla och köpa. Sedan fram mot dagen så började solen spricka upp och det blev faktiskt väldigt fint välder och varmt. Blev ganska förvånad eftersom det är Sverige, så jag passade på att vara ute extra mycket i solen xP och sedan körde jag runt lite med moppen.

Jag tycker dett är så skönt med påsklov nu för jag var riktigt trött på skola, men det är jag i princip hela tiden men aldrig så här mycket som nu så man kan säga att påsklovet kom väldigt passande.

Det var allt från mig nu får ha det så bra så länge
xoxo


Kommentarer
Postat av: Farbror Bosse

Det är ju bara skönt att ni ungdomar har påsklov för då slipper jag er i bussen lol

2009-04-05 @ 19:03:05
URL: http://bosse.bloggar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0