If You Only Knew


Jag har ganska länge fått för mig att jag ville att mitt hår skulle bli lite ljusare, så i lördes ganska sent provade mamma och jag på att slinga det då. Det blev inte så bra xD, det blev någon kola färgade sak... Så i går tonade vi det tillbaka till mörkbrunt så mitt hår är som det ska. phuu.. heheh

Måndag 20 April
Sitter här nu och lyssnar på musik och är inne på msn, vilket är mycket trevligt :D . Idag har man varit i skolan var väl helt ok. Fast nu på onsdag ska en sak från skola vara klar... Lite sådär, men.. Jag är ganska trött på att vi har hela tiden stup i kvarten nya projekt, precis när man har avslutat det förra så börjar det nya. Så hoppas till gymnasiet att det blir bättre med det. Hade iallfall helt glömt bort att vi den sista gruppen ska simma i morron :( , för det första ska vi först cykla till filborna sedan simma där i typ en timme och sedan cykla tillbaka hem. Jag orkar inte att cykla så långt, det hade varit ganska chill om man hade fått att köra moppe ditt men det får man såaklart inte ....

I morgon börjar One Tree Hill och Gossip Girl igen efter att USA har haft något uppehåll, så nu blev jag allt lite glad :)

SEA
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0