You won't feel a thing


Hey, jag är inte så bra på "uppdatera min blogg" fronten. Fast de kanske man märker, ingen uppdatering på mer än en veckan. Får nästan lite dåligt samvete för de som faktiskt kollar bloggen även om jag inte uppdaterat.

Men när uppdatera jag sist? Typ på lovet. Skolan har dragit igång, är inne på andra skolveckan. Nästa vecka bytar man schema i skolan och då kommer jag inte sluta 11 på torsdagar och fredagar... utan vanlig tid. Hur ska detta gå liksom? Det ända ljusa i detta är att jag har mer än hälften av mina lektioner på tings! Älska livet typ.

FÖRESTEN STRIDH NU VET DU VAD DU MÅSTE GÖRA! U REMEMBER?
(Och ja, du hade fel. Btw är f5 knappen trasig nu? HAHA)

Kommentarer
Postat av: jonna

hey, jag är en av dem besvikna typerna :(

2011-01-17 @ 20:00:50
URL: http://cnote.blogg.se/
Postat av: fanny

Svar: Yo bro, attans bananer! Jag ska försöka bättra mig :(

2011-01-18 @ 09:15:03
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0