I don't believe you

Just nu plattar jag mitt hår för fullt, ska snart ta mig till jobbet. Kommer jobba ungefär hela dagen, kommer inte hem föränns vid 8. Intressant att jag kommer komma hem till en släktmiddag som är i fullfart på gång vid den tiden. Mårtengås är vad som det kommer ätas. 

Jag hatar att det är upppehåll bland tv-serier i USA, för nu kommer det inte komma något nytt avsnitt av vampire diaries på typ 2 eller 3 veckor. Jag måste ju se det. Vänta lite, jag har ju inte berättat om Harry Potter igår. Fy fan vad filmen var bra, så jäkla bra. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur bra den var (Vissa recensioner av filmen kan bara slänga sig i väggen rent utsagt), så det ända jag kan göra är att längta tills våren när den andra delen av filmen kommer på bio.

Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , jätte fin blogg du har! :)

2010-11-20 @ 15:17:04
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: elin

gillar verkligen din header ! :)

2010-11-21 @ 09:50:12
URL: http://elinkristianssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0