Tell me what you're waiting for?

Kom att tänka på en sak nu. Klickade in på min blogg för att kolla en sak, det är inget ovanligt precis för jag klickar in ganska ofta på den HAHA. Men denna gången kollade jag helt allmänt på hela bloggen. Jag fick en känsla av en blogg som är mörk och väldigt tråkig. Jag vill verkligen inte att min blogg ska ge det budskapet, jag vill att min blogg ska vara en glädje spridande blogg. Så därför planerar jag att gör om bloggen igen helt. Okej kanske inte helt men ska ändra design, färger, stil, form med mera det är kanske allt?, ja men det ska iallafall göras. Så om detta ska hända får jag väl ta fram papper, penna och fantasin.

Edit: Och nu när jag går tillbaka till inlägget så låter själv inlägget mer mörkt än vad designen såg ut, haha.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0