PANIC ROOM

Hej, jag kan berätta iallafall att jag känner mig mycket bättre och det är väl bra. Jag har inte gjort så mycket i dag, men jag tänkte passa på att berätta om en film jag såg för någon timme sedan. Jag såg filmen Panic Room med kristen stewart jag hade sett den innan men var bara tvungen att se den igen för den är så sjukt bra. Så jag hade tänkt att berätta om den.

Filmen handlar om Meg och hennes dotter Sarah (Kristen Stewart) de letar efter ett hus eftersom Meg och hennes make nyss har skillt sig. Det hittar i allafall ett hus, ett väldigt stor hus som har tidigare tillhört en oerhört rik äldre man. I detta stora huset finns ett "Panik rum", det är ett litet rum gjord av stålväggar som man ska kunna gå in om något skulle hända. När tre tjuvar bryter sig i huset in så måste Meg och Sarah springa in i rummet, men vad de inte vet är att de tjuvarna vill åt finns i det rummet.

Filmens trailer - [Klicka här]

Som ni kanske ser på bilden så är kristen väldigt liten i filmen men det beror på att filmen gjordes 2002.

Filmen är ryssligt bra, om du inte har sett filmen kan jag verkligen rekomendera den till dig.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lena

Såg också den igår! :D Den var bra <3

2010-01-10 @ 17:20:34
URL: http://lenisbakblogg.blogspot.com
Postat av: Fanny

SV: Hehe najs, japp det är den :D

2010-01-10 @ 19:47:29
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0