I never ment to start a war..


Bild från O.C avsnittet A rainyday women - Favorit avsnittet helt klart
Oj inlägget innan det har ju också en bild från det avsnittet, haha.

Hej trodde ni att det inte skulle bli något inlägg idag? haha. Tyvärr så hade ni nog inte sådan tur för här kommer iallafall ett, men jag kan iallafall lova att det inte kommer 8 inlägg i dag. 
Idag har typ varit hemma, fotat, spelat spel och sånt. Haha kanske inte så kul men jag är ju sjuk så (har öroninflamation och något med min hals så går på pencellin). Ska kanske lägga ut någon bild från min mini fotorunda. Anledningen till att jag fotar helt plötsligt lite mer är att jag  tycker det är väldigt fint att fota nu när det är snö och frost.

Ha det bra
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0