Cause everyhing is never as it seems

Okej, nu kommer ett inlägg det var nog allt en överraskning när du såg det va?

Jag tänkte mest bara titta in och visa att jag lever, vilket jag inte vet varför jag fick liksom bara för mig det. Men jag kan kanske berätta om min helg. Jag sovde över med Emelie och Andrea och sedan kom jag hem och gjorde exakt ingenting. Jo på kvällen såg jag melodifestival, inte alls bra. Trodde att det skulle vara bättre men nej. Och sedan idag har jag sov och tagit det lungt, jag har iallafall lyckats äta och "städa" på min spotify.. innan hade jag alla låtar i en spelningslista. Jag kom på att det var väldigt jobbigt så jag delade upp alla i olika spelningslistor - Haha det är nog menningen att man ska ha det i olika spelningslistor, men jag har helt enkelt varit för lat för att fixa det så.

Nu ska jag fortsätta att se på Veronica Mars, har bara två avsnitt kvar på första säsongen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: rövhål

b

dfbnzf

bnsdfzf

jhfg

jykdtyk

2010-02-08 @ 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0