On the day I was born

När jag kom hem från skolan låg det på min säng en ny plattång och några hår produkter (hårspray, värmeskydd, för våtthår). Blev mycket glad, har bara provat plattången lite men tänkte prova mer i morgon när jag plattar hela håret heh. Men på det lilla jag provade verkade den BRA.

Annars i skolan, har vi just nu ett projekt där vi ska välja ut en engelsk talande film. Ur denna engelsk talande filmen ska vi välja ett klipp på ungefär 2-4 min som vi sedan ska översätta på svenska. Så sedan imorgon ska vi spela upp denna scenen för de andra i klassen. Jag tycker inte riktigt om teater, men jag ska nog inte säga så mycket och sedan är jag ju i samma grupp som Emelie. Så det löser sig :)

Föresten, vet att det är lite tråkigt att jag inte har några bilder i min inlägg nu för tiden, men jag har faktiskt en bra anledning för min skoldator har inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0