Baby, It's fact

Min morgon började med att jag anlände som vanligt till maria station för att ta tåget som går kl 07:40 därifrån. Efter ett tag hör man i högtalarna att de bara "tåg mot ängelholm, med avgångstid 07:40 är inställt". Så jag fick helt enkelt vänta tills nästa tåg som går vid 08:10. Men när klockan börjar närma sig tio över åtta så hör man högtalarna igen " tåg mot ängelholm är ca 12 min sent". Vad är det här liksom? När jag äntligen kommer på tåget så går tåget bara till KATTARP, så fick ta en ersättningsbuss till ängelholm. Gaah, lite arg blir man.

Men denna berättelsen har faktiskt ett ganska bra slut, eftersom jag kom till ängelholm vid 9 så hade de andra redan börjat gå på 6 km rundan som vi skulle gå, så jag slapp detta och fick ta bussen dit istället. SOFT!

Det vi skulle göra med skolan, var snabbt över. Så efter det drog jag, emelie och andrea in till ängelholm och shoppade. Eller rättare sagt de shoppade och jag "fönster shoppade". Kul och sånt :)


Kommentarer
Postat av: zandra

jag kör veckans blogg om du vill vara med



har du haft en bra dag?

2010-08-31 @ 21:59:40
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

ska typ chillaa :D haru gjort idag då? ;D <3

2010-09-01 @ 18:52:11
URL: http://bybelle.se/
Postat av: simone

riktigt fint foto!

2010-09-06 @ 11:40:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0