It's not too late

Det första du gör när du kommer till skolan? - Hänger med mina friends.
Vad heter dina djur (om du har något)? - har haft två hamstrar som hette vitnos och villor.
Vem är du kär i? - ingen
Vad heter du? - fanny
Hur lång är du? - 170 CM
Hur mycket väger du? - typ 50 kg, ah väldigt lite jag vet..
Vem var du senast med av dina vänner? - E och A
Vilken kille i din klass skulle du gärna bli i hopp med? - ehm ingen?
Vad har vägarna i ditt rum för färg? - vita
Vad betyder LOL? - laugh out loud?
Vilket ord säger du oftast? - hah, det är olika
Cola eller Caffe? - inget av det egentligen, men cola..
Stekt ap-hand eller Kokt Ank-näbb (vilket äter du, om du måste välja)? - god skabbigt, men näbben om jag måste!
Vilket djur är sötast? - kaniner
Är det här roliga frågor? - såklart!
Vem var du senast i hopp med? - bra stavning :D :D :D
Vad köpte du senast för kläddesplagg? - antagligen något på H&M
Om du skulle träffa någon du känner genom datan vem skulle det vara isfl? - ehm, alltså dunno
Hur många kuddar har du i ditt rum? - ganska många
Är Jacob Black i Twilight snygg? - nej, verkligen inte här är vi TEAM EDWARD!
Om nej, varför? - team edward, dah?
Har du någon tavla på dig själv i ditt rum? - ah, typ när jag var liten :)
Vilken är din favorit blomma? - dunno
Vilken film skulle du vilja leva i? - gah det finns så många, men inception hade varit fett coolt.
vad betyder ordet puss för dig? - sånt gulligt.
Vad är klockan nu? - 20.52
Är fjärilar vackra? - japp
Vem i din mobil av dina kontakter är snyggast? - jag? hah nä, men det är många.
Vilken musik lyssnar på oftast på? - inte rap eller techo iaf.
Är vägguttag snygga? - KLART DEM ÄR, JAG ÄR ÄLSKAR JU SÅNNNNAAAA
Är din TV sexig? - mm väldigt..
Om ja, varför? - det är väl självklart?
Om nej, varför? - :)
Har du drömmt om en HAJ någon gång? - nä
Vilken var din senast dröm? - vet inte riktigt, brukar inte komma ihåg min drömmar.
Gillar du att fota? - ah
Är skor viktiga? - ganska
Är Paris Hilton snygg? - nej
Vilken smiley använder du oftast? - :D
Äger du ett par toffler? - no way
Är kattleksaker roliga? - verkar inte det iaf
Vad skulle du ändra på om du fick ändra på något i ditt förflutna? - någon sa en gång till mig, ångra aldrig något som fått dig att le.
Vilket ord är det vidrigaste du vet? - skitunge
Duschar du varje vecka? - klart!
Har du en stor säng? - normal storlek.
Om ja, får en Elefant rum i den? - sa faktiskt nej :)
Är du bra på engelska? - alltså jag kan ju prata det så, ganska.
Är du singel? - yes
Isfl , varför? - därför.
Vad har du för dator? - en Hp laptop
Äger du en mobil? - japp, en sämst samsung
Äger du en katt? - nej
Är du hemlig av dig? - neej
Är du blyg? - japp
Vad tycker du om hästar? - awesome, gick ju på ridning och allt innan :)

Kommentarer
Postat av: andrea

fu, skitunge är gulligt!

2010-09-03 @ 21:53:00
URL: http://midnattsgator.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0