Something about the sunshine

Det är så underbart att det verkligen är sommar nu. Hoppas nu att sommaren inte försvinner och det börjar regna eller något för då blir jag SMÅTT irriterad, haha. Men idag har jag iaf spenderat min tid i solen. Alltså jag förstår mig inte på min hud, jag blir inte brun och inte röd. Jag blir något i mellan som är lite åt det röda hållet. HELT SICK. Men jag är ändå glad, för min a fräknar har kommit fram mer.

Nu är det ju så att jag har ätit godis och lantchips (whooott?, haha) men asså jag känner ett behov av lite popcorn så jag måste helt enkelt ta en tur förbi köket och popa lite.

Någon bild som jag har ingenanning om när den är tagen.



Kommentarer
Postat av: Andrea

oh god, äcklig bild. jag vill typ spy..

2010-06-05 @ 22:21:46
URL: http://midnattsgator.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:28:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0