It's a long shot


Gud vad många olika bloggar jag har haft. Jag insåg nyss att jag hade för 3 år sedan en blogg på blogspot.com vilket jag inte hade någon anning om föränn jag provade att skicka glömt lösenord för skoj skull där. Jag blev som sagt nyfiken och började kolla upp andra sidor. Jo såklart har jag också hade en blogg på bloggspace.se. Jag kollade upp någon sida som hette bloggsida.se, jag har verkligen inte något minne av att jag skapat en blogg där. Men det hade jag tydligen och denna gången om one tree hill.

Nu ska jag kolla upp flera blogg sidor och kolla om jag har en blogg där, det är faktiskt väldigt kul för vissa kommer jag inte ihåg att jag änns hade.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0