Laugh

Gissa vad jag gör just nu? Det kan nog ingen gissa (inte så intressant heller), men jag ligger vid datorn och kränger något väldigt gott. Som är TOFFIFE! Jag fick värsta rycket igår och beklagade mig för min mamma att jag var väldigt sugen på det. Så snäll som min mamma är kom hon hem med ett paket av det idag till mig. Underbart gott är det!

Jaja, om man nu struntar i mitt väldigt ointressant inlägg om Toffifee. Så har jag haft en helt ok skoldag, som vanligt alltså. Men imorgon blir det bättre, för då slutar jag 12 och ska åka till Väla.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svara gärna på Dagens-fråga i min blogg! Hoppas du får en toppen kväll :-) Kraaam!

2010-12-02 @ 15:41:17
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: a b i g a i l ♥

Underbar blogg! Kika gärna in på min också, skulle vara jätte kul! :)

Ha en fortsatt trevlig dag, kram!

2010-12-02 @ 16:05:55
URL: http://eeverythiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0