Bring it all back

Sitter just nu och lyssnar på lite bra musik. Och jag känner just nu för att fylla i en lista, så det är precis vad jag ska göra, heh.

30 RANDOM FRÅGOR!

1. Namn/smeknamn?
Fanny, det är olika. 
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? Haha nej som tur är. 
3. Vad har du för planer imorgon? Ska träffa jossan :)
4. När åt du senast ett äpple? Hm, det var ett tag sedan.
5. Är du hundrädd? nja, okej det är jag typ.
6. Gillar du att titta på nyheterna?
7. Har du någonsin sett en vild zebra? nej :( 
8. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? finns inte randigt? 
9. Vems knä satt du sist i? hm, alltså jag kommer inte ihåg sånt.
10. Gillar du dessa random frågor? klart ;)
11. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? oh god, asså.. nä. Eller jo? 
12. Är du förälskad? nepp
13. Tycker du att danska låter roligt? lite grann 
14. Har du bra självförtroende? kan jag inte påstå ;p
15. Vem är den vackraste du känner? Hm, finns många.
16. Vem vill du vara med just nu? MY FRIENDS
17. Har du kramat någon det senaste dygnet? Jao 
18. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? haha jaa :)
19. Vad är din viktigaste ägodel? DATOR/MOBIL
20. Kan du lita på någon till 100%? Japp
21. Tror du på spöken? Nä inte riktigt.
22. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ah
23. Vad är din åsikt om giraffer? haha sjukt coola :D
24. Dansar du balett? Nepp
25. Tycker du om mjölk? Nä och är dessutom allergisk 
26. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? Ehm, jag vill iaf inte dö olycklig. 
27. Jordgubbar är... SÅ JÄKLA GOTT
28. Internet explorer eller Mozilla firefox? Safari? dah 
29. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? haha det kan vara kul!
30. Och till sist, vad tyckte du om detta? Det var ganska kul, faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0