Lovely

Älskar Gina Tricots ny tröjor med vampyr inspiration! , de är kanske inte helt nya men skit samma för jag älskar dem. Jag var i stan i dag och köpt de här två som är på bilden. Och jag vet är jag är
värsta twilight nörden, hehe. Men skit samma jag bryr mig inte.

Men iallafall så var det idag första dagen tillbaka till skolan. Jag gillar ju faktiskt skolan nu, så det är
inte så farligt. Men i dag var det iallafall dags för dem som ska ta influensa sprutan att ta den.
Gud vad jag är glad för att jag inte skulle ta den, det verkade inte vara kul precis.
Vi började föresten med ett nytt projekt i skolan, så nu ska vi hålla på med Radio. Det ska nog bli kul
tror jag även om jag inte är det största fanet av det.

HEJDÅ
xoxo

Kommentarer
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

Hejsan! hoopppas du haft en fin dag! :)

2009-11-07 @ 21:15:12
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0