Fredag :D



Långfredagen den 10 April

När jag idag hade vaknat och ätit en stor frukost. Så sade mamma att jag och min syrra skulle leta efter våra påskägg på vardera rum, som vi har som en liten påsk tradition HAHA. Efter att jag hade letat ett tag och min syrra redan hade hittat sitt ägg så hittade jag mitt under mitt överkast som låg slängt på golvet, att jag inte letade först på det lättaste ställena xD. Där låg i alla fall ett paket och inuti paketet fanns det ett par skor jag hade tjatat om jätte länge, så jag blev väldigt glad. Plus sedan fick vi vars ett litet godis påskägg. :D

Nu hade jag tänkte att gå ut en sväng, vi ses
xoxo

Btw kände att detta var en väldigt fin bild, noot ;D


Kommentarer
Postat av: jonna

men ofta man hår skor ;o :D

2009-04-11 @ 14:28:10
Postat av: jonna

de skulle vara "men ofta man FÅR skor" hahha

2009-04-11 @ 14:28:55
Postat av: Fanny

Hahahahahaha ;D ;D;D;D;D

2009-04-12 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0