Count me in

Jag lovar jag kommer få värsta arm musklerna efter vi har flyttat klart allt. Nä, men alltså jag har typ träningsvärk i armarna hah väldigt klent jag vet. Men jag är ju inte så vältränad precis.

I skolan idag hade vi skolfotografering, vi fick göra precis vad vi ville på klassbilden. Inte lika stelt som det brukar. Mindre bra var att den enskilda bilden togs i helfigur. Förstår inte varför, men det blev väl helt okej. Jag tycker verkligen inte om skolfotografering. På eftermiddagen hade vi FotoA, vi fick lära oss slutartid tror jag att det var. Det var faktiskt väldigt kul. Fast allt på FotoA är faktiskt kul.

jag och jonna i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0