Don't stop believin

Idag har jag haft en sjukt kul dag med Jonna. Det var ju väldigt länge sedan vi träffades sist, så det var extra kul att träffas. Och dessutom har jag ju visat mitt kära hus för Jonna nu också, jag har börjat bli väldigt bra på att vara guide i huset hah. Bara så alla vet.

Det brukar bli en massa bilder när jag har vatt med Jonna som vanligt. Det är typ vår grej eller nåt för vi göra det varje gång vi ses. Vilket blir lite jobbigt nu, för det finns en massa fina bilder från idag som jag vill ha på min vägg. Tyvärr är väggen full så de får inte plats. Men jag löser väl det på något sätt, hoppas jag.












Kommentarer
Postat av: jonna

TAAAAAAACK FÖR EN ROLIG OCH BRA DAG! :DDDD

tycker vi kan vara snart igen så det inte går flera miljoner år, hah krydd. :D

2010-10-08 @ 19:45:45
URL: http://peachbells.blogg.se/
Postat av: johanna

mysiga höstbilder!

2010-10-13 @ 17:01:44
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0