Someday

Oj kom på nu att jag inte uppdaterade igår. Men jag stannade kvar i ängelholm ett litet tag efter skolan och va med när emelie och andrea shoppade. Min lön hade inte kommit än, så jag hade typ inget att shoppa för. Sad, men snart ska jag och Jonna shoppa sönder så. Igår pluggade jag faktiskt också VÄLDIGT mycket matte, var nästan inte inne alls något på datorn faktiskt.

Ända sedan jag gick på bussen imorse har jag känt på mig att jag kommer få en bra dag idag, min dagar burkar ju vara bra men lite bättre menar jag. Morgonen började ju bra, så det kanske blir så.

Gammal fin bild!

Kommentarer
Postat av: jonna

fin bild :D, fail att man inte ser hjärta bara, ahha!

2010-10-26 @ 11:09:00
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0