I keep on running, keep on running

Imorgon ska jag verkligen se HARRY POTTER 7 DEL 1, tror inte någon kan förstå hur mycket jag taggar (haha). Filmen kommer antagligen vara grym som de andra. Bara för att jag nördar Harry Potter så ska jag kolla något något program på kanal 5 som hette typ "magin bakom Harry Potter" eller något. Jag förstår inte riktigt varför jag ska göra detta.

Och min dag. Hade en kort och bra dag i skolan, slutade 11 hade media och åt världens godaste lunch i matsalen. Vi fick också tillbaka något prov som vi hade haft i media kommunikation, VG +. Awesome!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!

Sv: Tack ska du ha! :)

2010-11-18 @ 18:04:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0