Don't forget

Just nu håller alla förfullt på med min garderob, alla och alla min mamma och jag. Det ska bara borras lite och hängas upp några hyllor och stänger. Så när det är klart kan jag faktiskt fixa till mitt lite halv röriga rum. Jag orkar inte blogga, ska snart äta. Just det imorgon kommer poolen, med lyft kran och allt. De måste lyfta poolen över hela övervåningen till baksidan, för de kan inte placera den på något annat sätt. Känner att detta kommer bli lite spännande att se.

Och eftersom jag har sovmorgon imon så hinner jag kanske se lite när det händer, haha.

Kommentarer
Postat av: Jonna

har ny blogg :)

2010-11-16 @ 18:34:38
URL: http://tretton13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0